So..

†    Dött här, ellerhur? 

Inte sån jävla lust med att blogga alltså.. Plus att datorn här hemma är sönder

Men kan väl säga att min halloween-på-HC kväll började ah bra eftersom vi hade det en del kul på förfest hos Fredrika, vi tjejer. Sen bar det vidare till danspalatset.. Det var väl okej där med tills jag skulle hämta ut min älskade Svea jacka i garderoben. Men den var tydligen stulen, precis som många andras jackor. Kvällen slutade att jag i kylan gick hem till Fredrika för att få låna hennes jacka hem, tack älskade människa. 
Om ni undrar över min jacka så fick jag tillbaka den som tur var. Men om jag tror på historien "oj, råkade få med mig två jackor hem hehe" är en annan femma...

Så vad har hänt efter det? Ptja, på veckorna pluggar jag gärnet eftersom det vore bra att inte ha några rester innan mitt sista jullov på gymnasiet, men det ger resultat. Inte varje dag man får MVGn. På helgerna spenderar jag tid med mina vänner och familj som alla andra gör och försöker få ordning på mitt nya gula rum hos mamma, det ska målas om snart hoppas jag.. 

Var hos Lina förra fredagen med Axel och hade myskväll. Träffade Antonia över film också. Min lördag spenderade jag med min lillebror på förmiddagen, Sara på eftermiddagen innan vi mötte Julia på hörnan och några timmar senare slutade kvällen med att jag och KJ var hos Hedlund. Rätt kul kväll faktiskt. 

I söndags fyllde två av mina kära vänner arton år, Frida och Caroline. 
Var på kalas hos kusin Frida vilken var mysigt. Sen gick vi på bio efteråt, twilight så klart. 


Men se där, där fick ni en liten uppdatering. Erkänner att det var rätt gött att skriva av sig lite på natt kvisten, blir det något mer den här veckan tro? Kanske, kanske inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0