en fin början på en förhoppningsvis fin höst

Ni vet när höstgrenen ger sig an och sommaren finns på andra sidan av tröskeln blir man ofta deprimerad, speciellt när skolan börjar. Man följer med i mängden som i autopilot, i tankar om sommaren som blåste och- (som Thomas Ledin skuller säga) regnat bort. Men jag är faktiskt inte den där höst-deppiga Emma som brukar smyga sig fram utan en rätt lyckligt human being som är himlans nöjd med dagens tillvaro (förutom att min bästa vän är tre till fyra timmars flygresa bort). Vad är det som händer? Har jag äntligen hittat tillbaka till mig själv?

Iallafall, här kommer lite höstbilder.

Dr. Martens <3


Bildlektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0