versaEmerge

Sofia Ericson om nom nom nom:
Hej! :) Jag hittade din blogg på bloglovin och fastnade direkt. Kan inte du berätta lite om dig själv?
Sv. Varsegod Sofia från Malmö (?) Jag orkade inte hitta på en så jag snodde en från snygg-Flora.

11 SAKER OM DIG
1. Jag heter Emma Kristina Lindh
2. Är född den tionde maj nittonhundranittiotre
3.  Bor i punghålan Åmål, fast det är rätt nice ändå.
4. Jag har två halvsyskon och två ingifta syskon.
5. År tvåtusentolv ska jag och Frida flytta till Stockholm¨
6. Jag har en longboard, är dock inte grym.. Ha!
7. Jag är rätt galen i musik och framför allt i Lase Winnerbäck.
8. Jag är ganska knäpp
9. Jag är grym
10. Jag vill ha en fransk terrier som ska heta Coccos
11. Hmm.. Just det jag går Sämhäll på karlberg.



10 FAVORITER
Färg: Militärgrönt och kornblå
Mat:  absolut shushi och indisk.
Band:  Jag väljer Winnerbäck som artist.
Film: Avatar och alla Harry Potter
Bok: Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.
Sport: Att observera hockey
Årstid: Vår och Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Regnbågssmak och mint.
Tid på dygnet: efter tio

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött men glad att min pappa kommer hem idag.
Smak: Äppeljuice.
Kläder: Militärgrön skjorta, tights.. Slappdag.
Bakgrund: Ljud av Thee Kooks, Naive!
Nagellack: typ avrivet neonrosa fult..
Tid: 17:49
Omgivning: Min systers rum.
Irritationsobjekt: Jag måste dra ner till ica och köpa ägg?.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Öhm. Jag vet inte, beror på hur man ser det. Vi är bra vänner nu? 
Brutit mot lagen: Ja, klart jag har
Blivit arresterad: Hm, ja 
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, för Tv3. när de var i USA samtidigt som oss och spelade in Spårlöst/Försvullen eller vad det hette på den tiden..
Kysst någon du inte känner: Det har jag

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Frida, Bella och David.
Du tycker om: Jag tycker om många
Du inte gillar: Många det med. Den nya bitchettan som tror hon är snygg kanske? HAHA

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe in my heart
Vår eller höst: Vår, inför sommaren

1 ÖNSKAN:
Att jobba inom radio




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0