++++++

När jag lyssnar på musik, som nu till exempel får det mig att blicka tillbaka till det vi en gång hade, alld var faktiskt helt perfekt. Der ger mig ett leende och pirr i magen. Vill jag få det tillbaka? Nej, för det skulle bara vara ett steg tillbaka och jag vill blicka in i framtiden.
Jisses vad tiden går snabbt! Speciellt när man har kul, det stämmer ju till tusen procent och tiden rinner för fort, vill sakta ner den lite så jag hinner njuta av det fina man faktiskt har så att det inte blir som nu. Jag ser tillbaka på allt som en fin del av mitt liv, men det är inte nu, nu är det snart en ny sommar som förhoppningsvis kommer att bli mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0