Korall



Blev så glad när jag hittade naglacket och blomman jag
använde på nians avslutningsbal sommaren 2009!
Som ni ser på bilden
ovanför så kan jag inte måla naglarna, om inte det är helt nytt! Hahahahaha!

Nu vill jag bara ha sommar så att jag kan använda min topshop klänning
som jag bar då. Phtja ni kanske förstår att min favorit färg är korall rosa!

Här är lite nostalgiska bilder från anslutningsbalen på satshotellet!

My prom date Dave & I


Lisa, jag och Carro .... Jag & Frida


Jag, Lisa, Marcus, Oscar, Carro, Henning, Rebecca R,
Amanda, Fredrik, Malin, Joakim, Lisa och Alex



Jag, Lisa, Marcus, Oscar, Carro, Henning, Rebecca R, Amanda
Fredrik, Malin, Joakim, Lisa, Alex, Emmy, Preben, Kim, Rebecca A
Mikaela, Benjamin, Mattias, Anton och Rebecka W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0