när man har tråkigt..

... så svarar man på det här:

Vad gör du just nu? Jag svarar på det här:






Vad lyssnar du på jusst nu? Japanise Girl med Merto Station
Vem pratade du med sist? Face to face? I så fall Antonia
Vad stod det i ditt senast inkomna sms? Jag vill också ut.. Men har inga pengar vilket suger kuk.. Får ta en nykter helg istället ;P
Hur ser din msn ut? Hela rutan? i så fall:

Är du kär just nu? Nej absolut inte.
Hur många läsare har du haft de tre senaste dagarna? tis:46 ons:59 tors: 61
Vad har du gjort idag? Jag va med Frida en stund. Sen kom Olle,Sara & Antonia på kvällingen :) 
Vad lyssnar du på nu då? Kelsey (2007 versionen) med Metro Station.
Gillar du att blogga? Nja, är inte så seriös utan bara ett tidsfördriv.
Vem är snyggast i världen tycker du? Ojj, Johnny Depp i ung ålder. Justin Bobby är dock riktigt het.
Din favorit butik? By Us som ligger på Lidingö, as mysigt!
Favorit plagg? Stickat!
Favorit skor? Mina nya klackar

Vad gör du om 10 år? Jobbar på the voice och bor på Lidingö med Howlin' Pelle.
Vad vill du ha mest av allt just nu? En longboard
Vad gör du i sommar? Jobbar, hänger vid aborreberget med brudarna, åker longboard, är på winnerbäck i trädgårn och sen putte i parken


Kommentarer
Postat av: cCicci

sv: tror jag lyckades hitta den genom någon portal ..

2010-03-05 @ 12:42:58
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0