Mycket musik?


av mig Winnerbäck 09

Det var någon som kommenterat att min blogg handlar mycket om musik och självklart gör den det eftersom jag har en blogg som handlar om mig.
Musik är ju en stor del av mig och det är även foto. Så därför kallar jag min blogg för en musik-/fotoblogg. Om du varit inne på min blogg för en månad sedan hade du kunnat läsa: EmmaKL - foto, musik, vardag och ironi.
Hoppas att ni inte tar den här skitbloggen för seriöst för det gör inte jag. Om ni inte gillar min musik, vilket inte Caroline Skantz gör (HAHAHA) så är det upp till er. För alla har ju inte samma musiksmak ellerhur (??) vore ganska tråkigt i så fall! 
Uppfatta inte detta som att jag blev bitter eller något i den stilen för det blev jag verkligen inte, bara bra att skriva hur det står till! Jag har ju ändå runt femtio besök på vardagdagar och 65 på helger vilket jag personligen tycker är mycket för att jag inte lägger ner så mycket tid här... Så det måste väl vara någon som tycker om musiken... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0