My siblings

Mycket har disskuterats vilka mina syskon är så nu kommer bilder!


Bilden är ett par år gammalt från Turkiet

Tobias Stenborg, 5 år. Han är galen i pringles. Så jäkla skön!
Som farmor brukade säga; Ufot!


Bild från jul 2008
Elin/ Lillskiten Elgh , 12 år och duktig på allt!
Go och omtänksam, denna tjejen kommer
att styra sverige om 24 år.


Ganska oseriös bild från i sommras
Isabelle Elgh, 23. Min bästa vän och den som känner mig bäst.
Sjukt rolig humor och alltid på bra humör. Hon är mamma
till katten... ja va den nu heter..


i sommras
Christian, 21. Älskar att retas så ibland vill jag ta dö på honom!
Men nej det vill jag absolut inte, hihihuhu....ha...ha.
Man kan alltid lita på Chrille och han är glad för det mesta.






Kommentarer
Postat av: camilla

hej emma

jag ser att du har kort på tobias som inte jag har, skulle du kunna fixa dom till mig är du snäll.....



puss camilla

2010-03-20 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0