bruna ben och converse-bränna!


Bild från klassresan för 9E förra sommaren!

Jag suger på att uppdatera men vem bryr sig? Inte jag iallafall..
Denna veckan har varit ganska hektisk med plugg för min del. Masa historia och matte som gjorts och jag har även tränat.
Nu ska det bli skönt med helg. Fick dock skippa sista lektionen idag på grund av mensvärk. Varje månad blir jag så illamående att jag inte ens kan vara i skolan och kan bara sova, tyvärr!
Nog skrivet om sånt äckligt..

Vad ska man hitta på denna helgen då, eller rättare sagt; vad orkar man göra denna helgen?
Se fram emot nästa veckas prov, läxor och annat plugg?
Nej fyfan, det orkar jag inte med... Får bli att spendera pengar på spontana saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0