natten till midsommar.

I onsdags åkte jag ut till David i sjövik för att sola och jäsa. Så sjukt underbart att ligga nere vid hans nya brygga och lyssna på Kent och Winnerbäck.

Mot kvällen åkte jag till Höjdén mansion där vattenpipa och musik stod uppspikat på plakatet. Jag, Kristian och Totto fick avbryta det hela med en liten snabb roadtrip till köpmanebro där nycklar skulle överlämnas innan vi åkte tillbaka till Höjdéns. Sjukt najs kväll med sjukt najs folk, men bilder dyker kanske upp förr eller senare, det vet man aldrig med mig...

I morgon vankas det midsommar hos Emma, då vi tjejer ska ha det mycket festligt innan vi drar till Bjäkebol där roliga och förhoppningsvis glada killar väntar. Lekar, grillning och jacuzzi förväntas!



Midsommar 2009, då vi var hos Marcus Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0