och priset för årets artist går till..

.. LARS WINNERBÄCK, sa Jerry Wiliams på grammis galan för några minuter sedan. Kändes wonderbart! Visste ni att Lasse också vann priset för årets manliga artist, inte så svår lek där va?
Kolla vad söt blyge Lasse är!


Fick även se min kära Howlin' Pelle Ahlmqvist i rutan eftersom han skulle presentera årets album. För er som är retards i The Hives världen så håller dom på att göra ett nytt album, so hang on!


Vi fick även se sveriges Lady Gaga, vad hom nu hette var ju frågan?
 

Mitt ögongodis dregen var också där



Roliga mustasch fick priset för bästa hårdrock!


Halva Mando diao


Under en intervju med Amanda Jensen & Kenza så frågade reportern K vad hon tyckte om Amandas outfit då hon svarade typ: "Öööhhm, coolt, aså jag skulle aldrig ta på mig det där, ööhh mm inte min stil direkt... söt mössa. "
Eller något i den stilen. Kenza är kanske inte lika snäll och go som hon värkar?


Kent vann endel med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0