Nyårsafton 2009/2010

Nu var det slut på 2009 och ett nytt 2010 är på G. Mitt nyår var awesome!
Dagen började med att jag och tjejerna inhandlade kvällens krubb på ica, dvs. kex baguett,oliver,vindruvor,ostar osv. Efter det drog alla hem till sig för att duscha och så.
Sedan hämtade Yxan mig & Antonia för att åka till Sara. När alla tjejer var där så gjorde vi oss klara för mys.

Söta Antonia


Antonia & Fredrika fixade krubbet!


Tha table


Snygg-Olivia


Finaste Yxan


Antonia & Olivia mummsar muntert ;)


Yxan, Antonia & Olivia, helt klart min favoritbild!♥


Fredrika, Jag och Sara ♥ Mys!


Freddie & Me


Ollebolleee


Söta Fredrika


Sen skålade vi


Puss


Antonio & Olle

Yxan, Antonia & Olivia


Jo vi hade endel kul


Allihopa, utom Freddie


Sötnos

Vi beställde taxi till halv 9 och slutdestinationen var casa de Stenbergs. Det var najs.




Några minuter innan 12 slaget gick vi till banken där festen höll på till runt 5. Det galnaste och roligaste nyåret ever!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Nig såg ut att ha kul! :)

2010-01-12 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0