Måndagen den 18 januari


Bild från i lördags

Jahapp vad ska man hitta på att skriva här tro?
Kan ju börja med att konstatera att jag suger på uppdatering och jag har inte tagot så många bildet att lägga upp häller, men ni hänger kvar ändå! Jag ska bättra mig (eller iallafall försöka!). 
Det som händer nu är att jag nyss kommit hem från skolan och käkar. Ska strax dra fram historia böckerna och börja plugga inför provet som vi har på fredag. 

Igår var jag på ZUMBA för första gången, och det var inte lite kul, utan enormt kul! Så det är vad jag kommer syssla med på söndagar!  

I dag börjar äntligen dansen igen! I år så har vi Michal Jackson - tema och det betyder att vi bara kan få bra låtar, emma gillar!!!

Kommentarer
Postat av: ida

vad är zumba för nått?

duktig du är som pluggar, borde jag med! haha

2010-01-18 @ 15:14:38
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0