igår & förrgår

I fredags käkade jag familje middag hemma innan jag gick hem till Yxan. Vi gick på hockey med Sara & Olle, mötte upp Freddie och drog vidare till Olle.
  


Igår var det lördag och hela dagen var ganska spontan. Jag, Pappa & Tobias drog upp till bengtsfors i ett par timmar. Senare drog jag hem till mamma med Frida & Hanna.
Vi gjorde oss klara och H & I drog till Emma Lundberg. Där spelade vi spel, då man skulle förklara ord och grejs.
Senare drog jag till Olle där Fredrika, Carl, Sara, Yxan och John var.
Efter en stund gick vi ner till stan och hämtade pizza och sedan vidare till banken3.
Sedan drog jag hem :)


Kommentarer
Postat av: hanna

emmmaaaaaa, hjälp mig med min bloggdesign tack! ;) haha

2010-01-25 @ 20:28:04
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0