fredagen den 2 januari

 
Yo Yo Yo! Idag är det fredag men kändes som en söndag. När jag vaknade i morse så var jag helt hes p.g.a gårdagens bravader. Milda matilda vilket drag det var på Banken igår, tycker synd om dig som inte var där. En natt jag sent kommer att glömma. Jag har träningsverk i armarna från allt klappande till musiken och W.M.C.A movesen! Jag har träningsverk i magen eftersom jag nästan dog av skratt när jag kom hem, fick klippa av skosnöret på mina converse, hmm.

Tjejerna kom hem till mig runt 8 förut. Dom hade hyrt med en skitfilm (haha) och Freddie köpte med min älskade juice. Vi kollade inte särskilt mycket på fimen utan ta pratade och skrattade mest. Lite senare bestämde vi oss för att dra till banken och kolla på en yttligare dålig film med John G och Carl.
Vi blev hungriga och på var det pizza på G innan alla drog hem till sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0