Vanlentines day ♥

Goder morgon mina damer och herrar! Idag är det Alla ♥ Dag som alla i Sverige redan vet.
 
Jag kom att tänka på vad jag gjorde för exakt två år sedan. Jag var praktikant i Karlstad hos DNA skor då jag hade pyntat hela butiken med hjärtan osv. Efter jobbet gick jag av tåget i Säffle eftersom pappa jobbade där då. Jag fick en jätte söt "Alla ♥ Dag-cupcace" och blev förståss jätte glad.

För exakt ett år sedan firade jag min dag med Sara, Yxan och Antonia i Jimmys lägenhet. Eftersom inte jag kände Antonia så väl just då så var jag ganska blyg (HALLÅ JAG BLYG?? WTF?!?!?) men det kanske berodde på att dom andra kunde alla Volbeat låtar utantill och stod och dansade i soffan, haha. Jag satt och kollade på... Haha Jahapp de var tider det...

Idag vet jag inte vad som händer. Jag vill hitta på något skoj, något busigt. Men jag är lite trött eftersom jag har dygnat. Jag var tvungen, vill inte somna runt 04,00 inatt, det skulle vara rätt så patetiskt att bara sova tre timmar när det är skola dagen därpå.

Nej nu ska jag ta och avrunda. Jag skrev rätt så mycket för att vara mig själv, även om typ 89,63% var blajj, men det gör inget.

Ha en bra Alla ♥ Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0