onsdagen den 3 februari (mobilt)

 


idag var en bra dag. helt okej skoldag förutom att vi slutade sent. eftersom nattie skulle med mig hem efter skolan och det var snöstorm så fick det bli buss, vi fick åka gratis, tack godhjärtade bussgubbe! på bussen hände mycket roliga händelser vilket jag inte orkar babbla igenom.
vi kom hem, käkade pyttipanna och jag stekte fin fina ägg till mitt barn nattie. vi jäste även i soffan innan det var dags för träning och lyrical jazz stod uppspikat på schemat, gick väl lite si sådar för mig personligen men men det gör mig inte särskilt mycket häller.
innan john blund kysser mig godnatt så kollar jag på s.y.t.y.c.d , spektakulärt är mitt ord för dessa fantastiska dansare, jisses. god natt på er 


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej, du vet nog inte vem jag är eftersom jag inte kommer från Åmål men jag vet iaf vem du är, vem vet inte? Hehe.

Jag bara undra vilka är dom tjejerna du gårmed hela tiden i skolan??? Är dt "Yxan" och dom du skriver om i bloggen???



Kram

2010-02-12 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0