nyårslöften

En annan tanke som slog mig i bak huvudet var att jag troligtvis kommer kunna klara av mitt nyårslöfte detta året.
Mitt nyårslöfte är att komma ner i den vikten jag hade i maj förra året innan jag går ut ettan. Jag har gått ner 2kg på två veckor genom att stoppa i mig nyttiga saker och träna, det mår jag bra av. Jag fokucerar just nu på att bara göra saker som får mig att må bra och som är hälsosamma.
 Att jag åt två rutor choklad igår gör inte att jag går upp femtioelva kilo eller så utan godis i rätt mängd är inga problem.

Ni får nu inte uppfatta detta fel eftersom jag inte har detta nyårslöfte för att banta ner mig eller så, utan för att såtta upp lite mål och jag mår bara bra av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0