my valentines day

Idag har varit en bra dag. Jag hade en riktigt skön soffa-jäsar-förmiddag med pappa tills klockan var runt tre då jag börjage fixa i ordning mig inför att åka till Christian för att fira att han fyller 21 år och en dag. Chrille fick ett kuvär och hans Jonnah fick blommor. Vi kollade på OS och skrattade en hel del. Jag åt ingen tårta. Jag drack kaffe, det var endel gott.

Vid halv sex drog jag hemm och piffade till mig innan jag var på språng till thai-resturangen med Yxan, Sara och Ollebolle. Alla beställde kyckling och ris och gott var bara förnamnet.

Fiskade även upp massa foton under dagen som kommer upp någon gång under 2010.

Jag har haft en bra dag och spenderade Alla hjärtans dag med dem jag tycker om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0