lördagen den 28 februari

Jag och Hanney vaknade vid halv nio och åt en brak frukost igår! Vid tio åkte vi iväg till Karlstad, trötta som vi var. När vi väl var där så gick vi i butiker och käkade.
På vägen hem, vid fyra tiden så var vi halvt döda.
Men det var en mycket bra början på dagen och jag fick mig nya converse, en T-skirt, ett par jeans och en tjockare tröja!
  

När jag var hemma så kon min kusin Frida och då var det dags att fota. Fick många bra bilder men vi har mycket svårt at vara seriösa, men get use to it.

Vid nio drog jag och Antonia till hörnan och jag käkade. Efter typ en halvtimma kom även Emma, Johanna och Helena, men även Lisa och Sara en stund efter. Mycket trevligt hade vi! :)

Senare drog jag och Antonia till Sara där hon, Ollebolle och Freddie var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0