Answers

Postat av: Micke
Hej, du vet nog inte vem jag är eftersom jag inte kommer från Åmål men jag vet iaf vem du är, vem vet inte? Hehe.
Jag bara undra vilka är dom tjejerna du gårmed hela tiden i skolan??? Är dt "Yxan" och dom du skriver om i bloggen???
Kram
Sv: Hahahaha, ahjo alla vet ju vem jag är, Njaaa det tror jag inte riktigt på. Det  beror på hur du menar, mestadels är jag med Lina, Carro, Nattie & Sara i skolan eftersom vi går i samma klass :P
Postat av: M
Den va rikrigt galant!
Sv: Yess toldyah

Postat av: Erik
Ja har aldrig förstått mig på vad zubma är?
Och när jag ändå kikade in så får jag väl tillägga att du blev sjukt fin i det röda eller var ni tjejer nu kallar det :) Haha
Sv: Haha jadu Erik vad är zumba? Jo det är en blandnig mellan aerobic och dans om det säger dig mer?
Haha! tack tck vi tjejer kallar det brunt ;)


Postat av: din hemliga beundrare
Min
Sv: HAHAHA nu dog jag. "Din hemliga beundrare" ahjo visst roligt att jag kan läsa av ip nummer så du är inte så hemlig av dig. Och jag vet att du är ironisk eftersom jag känner dig mycket väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0