?!

Jag fick nyss en kommenar  på ett inlägg (kallt) som jag inte kommer att acceptera att lägga ut. Mycket otrevligt och omoget. Grejen med att jag skriver ut det här är så att det puckot kan läsa det och så att folk inser hur dum den är.

Stavfel lilla du är inget jag skämms för, jag stavar fel hela tiden vilket han bero på DYSLEXI, om du nu vet vad det är, fått läsa om det på Karlbergsgymnasiet? Och eftersom du nu är så "anonym" kanske eller rättare sagt är du för feg för att skriva vad du heter. Och "gumman", vad är det där? Jag hatar det fula ordet och om du tycka om att använda det, gör det till dem som tycker om dig osv. För att jag har jäävligt många bra vänner som jag tycker om och som tycker om mig, är du avensjuk för att mina vänner är lite bättre?

Too bad for you fuckface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0