SPOTIFYREKLAM

Spotify är ett företag som startades av några svenska snubbar typ 2006 och används av ca. sevriges halva unga befolkning skulle jag tippa på, om inte fler, alltså var och varrannan person.

När jag sitter och lyssnar på exempelvis Winnerbäck vill inte jag höra någon ful reklam eller på hur någon jävel tipsar folk om Åmåls praktiska gymnasium. Och då hör jag er skrika; "men skaffa premium då din jävel!". Nej jag tänker inte betala hundra kronor i månaden för att kunna få bort all reklam, lixom varför ska man inte bara få kunna spola fram eller trycka på "next song" för att slippa den? Och det jag vill komma till är att man tillslut inte orkar lyssna på Spotify på grund av reklamen.. Man kankse orkar lyssna på dem ett par gånger med tillslut får man nog..

BORT MED REKLAMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0