Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Helgen var inte riktigt som förväntat.. Jag fick jobba lördag kväll, vilket inte var det man hoppas på men man måste ju ställa upp för resten av truppen så att säga. Efter jag jobbat mötte jag upp mina prinsar Herou och Stake. Stake förljde med mig hem eftersom jag var tvungen att fräscha upp mig efter jobbet. 
Väl påväg ner mot stan igen så mötte vi lille Herou som vi mist tidigare på vägen. Vi parkerade oss på XO där stämningen var awesome! Placet stängde klockan ett, så där var det dags att bege sig in i den fysande augusti-natten. En bortglömd timme senare mötte vi upp allt HC folk och köpte oss nattkäk. 
Kvällen slutade med tre trötta jäklar sovandes gott i soffan! 

Min söndag spenderade jag med Emma, Sara och Olivia. Vi hyrde en usel fransk film som vi mest pratade igenom. Mys! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0