om du går ut i solen och sätter dig en stund för att natten blev så virrig, för att känslorna gick runt

I torsdags var jagförst med Frida då vi kollade fotboll och käkade Thaimat!

På kvällen var jag, Sara, Louise och Erik hemma hos Yxanför att förfesta lite. Senare drog vi till XO och när dem andra skulle vidare till HC drog jag hem till Lisa... Kvällens slut blev efterfest med John, Alexander, Erik och Sara.
Thaimat!

 
Jag Sara & Yxan

 I fredags så jobbade jag och KJ lunch vilket var kul som vanligt!

När vi slutat åkte vi hem till vardera för att fracha upp oss ferter jobbet. Hon kom sedan hem till mig för att vina och snacka innan vi drog till hörnan. Där gick alcoholfria drinkar bra för mig medans KJ drack allt från Zlatopranen till Rosa Pantern.. Vill tolvsnåred begav vi oss från the corner mot Hedlund! Vad som hände efter set blev bara demon så de förblir ett kul minne, moahaha!

KJ disskuterar sin nya Iphone 4 med Rashuwar

 
Jessica gjorde goa drinkar till oss!

Igår, lördag så käkade jag lunch med Pappa och Tobbe.

På kvällen så åkte jag hem till Sara där hon, Olle, Fredrika, Emma och Johanna ägde rum. Det blev förfest innan dom drog till HC.. När dem var där blev jag, Hanna och Alexandra bjudna på en varsin cider av snälla Karl. Vid tvåtiden tog jag och Jimmie följe hem!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0