Min helg

Nu var den sista helgen på sommarlovet över, tyvärr.

I fredags så jobbade jag kväll, vilket var mycket lugnt. Efter jobbet tog jag följe med Bumbi hem till Hedlund för efterfest. Det var sjukt chill och trevligt!

Lördagen började med jobb och vid sextiden snabbt dra hem och göra sig i ordning.
Erik kom och hämtade upp mig eftersom vi skulle på kräftskiva i Bjäkebolmanion! När de andra brudarna och killarna anlänt satte kräftkalaset igång. En stinkande men rolig middag och en oseriös kubbturnering senare drog alla artonåringar in till stan för att dra till HC, som vanligt. Vi som blev kvar var jag, Tim, Henning,Carl, Simon och John. Carl fick som vanligt en skruvad idé och den skulle fullföljas. Att ro från Bjäkebol till Sandön, sex personer i en gummibåt. Och de gjorde vi, fast motorn funkade iof i en minut typ.. När vi var framme gick vi en lång tur till Harhalsen och blev uppätna av mygg och nattflugor. Vi tröttnade ganska snabbt och drog oss tillbaka vilket resulterade i halvt sjölvmord (snubbling på rötter) och extrem trötthet.. Ljuset i tunneln blev när motorn gick igång på hemvägen och mysteriet blev måsön (?) som total försvann?!

Efterfest höll hos Hampus och Jens!

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0