Just nu..

.. händer inte speciellt mycket. Jag lyssnar på mycket najs musik och kollar igenom nya inlägg på bloglovin (434st). Mitt bredband är crap och jag kan inte vara inne på msn i mer än 2 minuter, tokfan.
Jag är ju inte speciellt noga på att kladda ner här men nu ska det bli ett försök!

Som ni alla vet (om ni inte är helt retards så att säga) har det varit påskhelg.
Skär-torsdagen tillbringade jag de första timmarna i skolan innan jag och alla andra Karlbergare tog lov! Sedan var det snabbt hem, duscha, käka och divärse saker som behöver göras innan det är dags att jobba.
Efter 5 och en halv timmars slit på Hörnan drog jag hem till Freddie.
Där var det fullt ös och när senare de skulle dra vidare till HC gick jag till ceylan. Snackade med lite kul folk innan jag mötte Rick, Oscar, PP och Johan så dom drog med mig på efterfest i någon replokal. Det var sjukt najs, ja och Rick sjöng som idioter och skrattade endel!
Sedan gick vi hem i regnet.
  

På fredagen var det dags för Saras 18 års kalas! Var där i ett par timmar innan jag drog hem till pappa och var med Tobbe. Mot kvällingen var det filmkväll hos Freddie!

Min lördag och påskafton började jag med en fika på XO med Freddie, Johanna, Helena, Sandra, Sara och Olle. Solsken och värme kunde inte komma i ett bättre läge kändes det som!! 
När vi fikat klart drog vi hem till Freddies place och jäste soooom fan. Efter några timmars jäsande bestämde jag mig för att möta Stake och Rob som hade begett sig på en inlines-tur till XO. Vi satt i någon timma där och även lille Herou och glade Jonis tittade in!
Kvällen slutade med efterfest hos Hedlund med Ida och co.

Så vad gjorde jag i söndags? ..... Det kommer jag inte ihåg..

Men på måndagen jobbade jag och tisdagen var jag med Lisa, vi käkade på Hörnan.

Jag hade en mycket bra påsk ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

go bild mig mig du....

2010-04-16 @ 15:16:13
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0