Update maby?

Eftersom jag inte har någon egen dator längre så kan jag inte uppdatera lika ofta som jag gjorde och borde, men nu är jag på G igen.
Torsdagen started with skola och skolkort, jag såg som vanligt ut som om jag vore efterbliven så det var inte direkt någon nyhet. Vi slutade tidigt vilket var jätte skönt när det var så fint väder. Vi gick ner till stan för att kolla på esteternas nollning, det var helt okej och jag fick mig ett gott skratt.
Efter nollningen käkade jag Lina och Carro på 50's (igen), inte någon besvikense denna gången inte utan det blev 5 av 5 tummar upp!
Sedan träffade jag tjejerna, vi satt på gräsplätten vid ån och jäste i solskenet.

fredagen slutade vi också tidigt och gick ner till stan med Lina och Carro. Vi satt ytligare denna dag och jäste vid åmålsån, käkade godis och pommes, awesome! Kvällen spenderade vi hos Frida och mer orkar jag inte skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0