Svar på kommenarer

Anna om Hanna: Vad fotar du med för kamera? :)
Sv: Jag fotar med en Canon eos 400d

Åsa om Hanna: Sv. Tack! Vad har du för kamera? :)´
Sv: Canon eos 400d, jätte bra nybörjar-kamera. sänkte köra på en nikon först men  det blir nog nästa kamera! :D

Sofie om Niklas hocker: Gillar din blogg :) Kram sofie
Sv: tack vad kul :)

fröken elin
om Niklas hocker: ja har aldrig hört han sjunga, sett alla program men missat honom. får kolla på klippet då...senare :)
Sv: Okej :) han är skit bra!

Emma Johansson om Niklas hocker: Jag håller med diig !! :D Snygg blogg förresten
Sv: tack så mycket! :)



foto: jag


Kommentarer
Postat av: Åsa

Valde mellan en sån och D40 då jag skulle köpa kamera :) Men har alltså en Nikon D40. Funderar dock på att byta upp mig snart.. Har du några objektiv utöver kitet?

2009-09-25 @ 22:07:32
URL: http://picchu.blogg.se/
Postat av: LYDIA

fin blogg:)

händer ida?

2009-09-25 @ 23:37:07
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0