Saturday the 12'th

Tudeloo är väll allt jag har och säga för denna dagen.. Nej det är det förvånansvärt inte utan ska skriva lite om vad som hände igår.

Jag började dagen med att slappa och senare göra mig i årdning inför kvällens "aktivitet", nämligen ut och käka med Hanna 'honey' Johansson på hörnan.
Det var som alltid lika trevligt och det blev mycket tjej-snack , vilket vi tycker om!
På hennes meny stod det texmex och på min uppspilat bakpotanis, mumms!


Honney på hörnan

Senare mötte vi upp Svenhage och Svensson för kvällspromenad. Vi gick upp till kungsberget och kollade på den fina utsikten och solnedgången. Paparazzin Emma var på G där med!




Sedan lämnade Honey oss och vi gick till min båt och pratade, Svenhage har sina små frågor kan jag lova och mer ska vi inte gå in på..


Kvällen slutade med fest hos Marre







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0