Höckey pöjkar!

Hello mate! Känner att jag är jätte dålig på att uppdatera nu för tiden med jag har skäl till detta; ingen egen data.
Idag så var det en skit kul skoldag med favorit ämnena innan lunch, dvs. spanska, svenska och engelska, awesome! Lina hade damp ela dagen så det var kul kan jag lova.
Efter lunchen återstod historia och samhällskunskap, inte det bästa dock men, anyways..
När skolan slutat gick jag med Lina, Carro och Sofie till the 50´s för att käka, kan det bli bättre mat än där? Nej jag tror nästan inte det (inte i åmål iallafall).
På kvällen var det dags för säsongens första hockey match (träningsmatch dock) och det tycker jag alltid är lika kul! Vinnarna var såklart ÅSK.

Så vad händer nu då?
- Inte ett piss kan jag lova, ska snart dyka ner i sängen.

Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0