my weekend was the best ever

Jag har inte varit en höjdare på att uppdatera denna helgen men lite små inglägg har ni allt fått!
På fredagen så fikade jag och Alexandra på XO med Bumbi, Tobbe och Issen vilken var mycket trevligt. Efter ett par timmsr på XO så åkte jag Ali och Bumbi upp till ishallen för att kolla på hockey. Vilket jäkla avslut på matchen av nygård! Me like. Efter hockeyn så gick jag, Ali och Sara hem till A då senare S pappa kom och hämtade mig och henne.

Lördagen spenderade jag med Alexandra "Ali" Ek.  Vi hade absolut inga planer inför kvällen men vi tänkte att vi skulle göra oss i årdning och se vad vi skulle hitta på. När vi var klara så bestämde vi oss för att gå till hörnan för att käka vilket slutade med fryst kyckling i min kycklingsallad. Inte särskilt gott de inte. Efter vi käkat så drog vi till Schulle, han hade fest eftersom han fyllt 18. Det var det roligaste på länge kan jag lova. Sen drog vi på efterfest hos Olivia, kul det med! Kom hem ganska tidigt en hejdundrades kul kväll!
Vi gillar spontana grejer, det funkar bäst!

Ali


me and ali


en riktigt gröm bild!

På söndagen (igår) så var det ju allas pappors dag. Så därför åkte jag, pappa och lillebror till ceylan för att käka pizza. Efter det åkte jag till Ali där hon och Erica befann sig. Efter en stund gick vi ner till ica för att möta Olivia och Antonia. Köpte jouice och M&M´s innn  vi drog vidare till mig för att kolla på favorit TV-serierna. Drog vidare till Ali för en sleepover vilket slutade att jag, Erica och Ali somnade tidigt i soffan framför TVn.

Pappa


Tobias

Vi tog en sovmorgon till halv 12 på lördagen. Antonia kom lite senare och vi gjorde en riktig frukost. Ali drog till tandläkaren medan vi jäste i soffan. Hon kom tillbaka, vi gick ner på stan gjorde lite konstiga ärenden och satte oss på ceylan och delade på en familepizza, alla förutom Basse, han fick köpa en egen.
Vi gick senare hem till Ali och Yxan och Sara joinade oss.

söta antonia


ali och erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0