tänkte att det var dags att blogga

Nu är "mästerbloggaren"  back in action! Och jag är lika seriös som vanligt!Sätt lite ironi på vardagen för tusan, de funkar bäst. Jag har inte lagt upp bilder på ett bra tag så nu får ni hålla er i hatten och förbereda er på ett bildregn!

För ett litet tag sedan bakade jag och Ali snickerskakor till hennes föredrag i skolan, de sjukaste ja varit med om.


På fredagen var jag och tjejerna, käkade mat och var hemma hos mig och hade kul!



Dagen efter gjorde jag, erica och ali oss i årdning hos ali innan vi drog vidare till Olivia där vi hade sällskap av dom bästa! . Oförglömlig kväll!


Denna helen var vi tjejer hemma hos Erica och busade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0