summer of 2009..

... has just started! Änteligen är det 1 juni och nu kan man värkeligen säga att det är SOMMAR!

Tänk att det bara är fyra riktiga skoldaar kvar för mig i nian.
Tänk att om 11 dagar är ingen kristinebergare längre.
Tänk att om 2½ månad börjar jag gymnasiet !
Tänk att jag känner på mig att denna sommaren kommer att bli den bästa någonsin. Den kommer till och med att bli bättre än sommaren 2006  som är svårt att slå!


Just nu ligger jag på  en filt på gräsmattan i bikini medans jag bloggar och skriver min allra sista inlämmningsuppgift för nian.
Det är sjukt hur fort allt går, jag kommer ihåg min första dag i sjuan då vi tjejer cyklade tillsammans till  kristineberg.
Kommer ihåg när min kusin Patrik släpade runt mig på hela  skolan för att presentera mig inför alla hans kompisar det inkluderar Martin Von Sneidern som jag var jätte kär i haha, det var tider det. Sjuan var den roligaste skoltiden någonsin, awsome!

Ojoj oj nu är det gags att bada med marre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0