sommarjobb

Halåååjaaa!
Idag var dels den första dagen på sommarlover och dels första dagen på mitt sommar jobb.
Det känns kanon. Trivs på nordsjö eftersom all personal är så roligoch trevlig. Jag jobbar dock inte hela dagarna utan jobbar mellan 9-13 i fyra veckor!


Så, vad gjorde jag på jobbet då?
Jo, jag började med att fixa i butiken så att allt såg snyggt ut och jag moppade även hela butiken. Efter det så lärde jag mig hur kassaapparaten fungerade, svarade i telefon, osv.

Efter jobbet så gick jag till mammas jobb för att äta. Och senare handlade jag och mamma inför amerika besöket.
Som vissa kanske vet så bor mammas bästakompis i san josé med sin familj. Varje sommar kommer Nina med sin dotter Francisca till oss och i år stannar dom i frya veckor. Det är awsome!

Förut så var mina söta grannar Emil och Alva här, alltid lika kul!
 
 

Just nu itter jag med tårar i ögonvrån och kollan på sista avsnittet ever av cityakuten, det är rörande, alltså avsnittet i sig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0