nom

Halååjaa! Han inte med att blogga igår så jag får skriva kort om tidagen nu.

Började på jobbet klockan nio med kaffet i handen, yeah.
Igår lärde jag mig hur kassan fungerar och jag putsade rutor.
Klockan ett var min arbetsdag slut. Den var kul, jag gillar mitt sommarjobb!

pic1:Lasse på jobbets barn, Emma och Hanna
pic2: alva kom en stund och jag gjorde en liten fläta
 

Efter jobbet gick jag till ica och handlade sallad, jummy.
Gick hem, käkade och gick över ´till grannen för att hämta Emil och Alva.
Vi gick på en promenad till capri för att köpa glass i solen!

  
  


När vi kom hem igen så satte jagmig direkt i bilen för att åka till Christina  och Jonnah.
Jonnah fylde nämligen 19 så grattis till dig J!

Min storebror Christian och deras katt Tyson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0