new banner

Hej där. Som ni ser så har jag en ny banner & design, blev trött på det gröna gammla så det var dags för new and fresh!

Kommer att blogga här ett tag nu under tiden jag går igång min "riktiga blogg" på blogg.se.
Nu tänkte jag få upp en uppdatering över helgen!

Lördag
Jag vaknade redan upp klockan tio i lördags för att pappa skulle hämta mig hos mamma. Vi åkte ner till den lilla hamnen utanför HC för att gå på båten vändervåg. Där var nästan hela Lindhsläkten sammlad för första gången på länge pga. att farfar fyllde 80 år. Det var jätte  kul att träffa alla kusiner som man inte träffat på as länge och speciellt kusinen Micke som bott i norrland men nu i stockholm, honom har jag inte träffat på två år. 
Ute på vänern var det kanonväder kan jag lova! Det var nästan vindstilla utan moln på himelen och solen sken.
Vi åkte till sandön där vi stannade och åt. Här kommer lite bilder:

 
 



Medans släkten fortsatte mot Tösse skärgård så stannade jag kvar på sandön.
Min Granne Stefan hämtade mig kl. 14:30 med jetski för att jag skulle ha sommardansuppvisning på HC kl. tre. Jag han precis kan jag säga! Själva dansen gick väl sådär, jag skrattade igenom hela danserna typ,men kul var det i värmen!

Efter dansen lunchade jag med Sofie Alice och Jasmine på åmåls, det var riktigt kul tjejer, det för vi göra om!
Även bilder på tjejerna fick jag. Från höger: A, S, J coolingar?

  



Efter kycklingsalladen gick jag Alice och Jasmine hem till mig. Vi små pratade och jag bytte om, fick även en ny bikini om förmogligen kommer upp på bild snart!
Sedan följde jag tjejerna till Karin som fyllde 15 (grattis K) och jag fortsatte till Denise Odhner som hade  20års fest med hawaii-tema. Det var röj. Var där i ett par timmar tilla jag mötte upp Alice och Co. i stan! Töntade runt tills klockan var halv tolv då jag följde Alice hem. 
Själv gick jag tillbaka till Denise en snabbis för att kollaläget typ, haha. Gick ner till stan och minglade bland folk. Mötte ävet upp Hanna & Co det var najs!

Efter många om och men så gick jag hem klockan halv 2. Var hemma i tio minuter tills telefonen ringde. Då var det att återvända till stan igen. Satt och väntade på Hedlund i en timma, buhuu för att det var kallt och ett yeeey för stumpor i gladiatorsandaletterna! Även ett yeey till sällskapet som underhöll mig, dvs; Bengsforsfolket + Nisse Johannesson
Jag tröttnade på att vänta på H så att  jag var påväg att bli hemskutsad av Rob, men hittade H det gjorde vi efter vägen i stan utanför turken. Vi stod och pratade och mötte Yxenholt, Olivia, Alexandra, Sara, Antonia och Amanda. Pratade annu mera. Jag olivia luise och alexandra började gå hem klockan halv tre (tror jag).

Var inne i typ en halvtimma innan jag gick ut och mötte H & M (h&m, komiskt tycker jag). Satt ute och frös i H tröja och pratade tills fyra. Kom i säng halv fem.

Söndag
Det har varit en slapp men kanon dag idag med.
Vaknade klockan tre av att det ringde. Gick upp och åt frukost/lunch det behövdes kan jag lova er!
Gick ut i solen (24 grader varmt) och la mig i bikinin med laptopen, pepsi och praliner kan det bli bättre eller?
-Nä, inte på en söndag som denna!¨


 När familjen kom hem från hästholmen (en ö) så fick mamma trisslotterna jag köpt till henne, hon blev förståss glad!
Kollade på Gossip Girl som var uppskattat och efterlängtat!

Nu ska jag sova. Skola i morgon vet ni!
Tack till alla som gjort min helg den bästa på länge!


Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0