morrn

Good afternoon! Vaknade av att jag fick solen i ögonen men det varade inte länge (solen altså), utan försvann bakom dom disiga molnen. Min bonus pappa körde mig till skolan idag, härligt.

Första timmen hade jag min allra sista musiklektion, någonsin. Vi kommer inte att ha musik i de program jag har sökt och kommit in på.
Vi sjöng gammla kanon-sånger, jag med min vackra stämma tog tonen (eller snarare tvärt om. satt och mimade). Vi såg även en lien nutt av musikalfilmen "Rent" som kom ut runt 1989, jag blev kär.
Mina förväntningar var mycket låga eftersom jag trodde att det var en B-film (precis som "hair").

Andra timman var det gympa på G. Det var kallt och blåsigt, men Henning, som skulle ha en egen lektion fick oss att  springa 2 varv runt fotbollsplanen och det var värt det.Alla blev varma (av dom som sprang), och det var nog första gången jag sprang två varv utan paus pch utan att bli en lite flåsig. Good job!

Sista timman innan lunchrasten  var det matteprov. Det gick ok. Slarvade dock men jag fick iallafall G. Det var min sista matte lektion i grundskolan.

EfterlLunchrasten så hade vi so. Jag lyckas alltid att sömnig på so-lektionerna. Vi kollade på film om Grekland, orkade inte bry mig om vad de sa på filmen eftersom vi inte kommer att ha något prov eller så om det. Snacka om skoltrött.

Sista timman så var det engelska då vi kollade på en av de bäta filmerna någonsin, "Forest Gump" såklart! Jag har sett filmen en miljon gånger men den är lika bra varenda gång man ser den!

Efter skolan så var det träning inför avslutningsshowen som vi engagerade nior planerar. Jag trodde att denna showen skulle bli tråkig men inte nu längre.
Vi har kommit på massa bra saker som vi ska ha med,  vad det är är en hemlis tills den 10juni då vi  showen är.Träningen var iallafall jätte kul.

Jesus vad trött jag är, men plugga måste jag flitig som jag är just nu. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0