m

Förut så stod vi i spöregnet för att kolla på alla som skulle på balen. Alla var jätte fina men det sötaste "bal-paret" var Staf & Hammarberg, gud så vackra de var!
Tyckte jätte synd om alla för att vädret var som det var. Regn.

När alla gått in så gick jag, Frida och anna till ica för att anna skulle ladda mobilen med pengar.
Behövde inte gå hem utan blev hämtad av Hedlund & co. Tack.

När jag kom hem var det kvällsmat. Konstigt nog har jag inte suttit vid köksbordet och ätit "riktig" kvällamat på as länge. Det var najs.

Kollade även på fotboll på TVn. Sverige vann med 4-0, yeeey!
i morgon är det avslutningsmiddag/bal. Jag är lite nervös, inte för att jag vet varför men jag längtar! Jag tror att det kommer bli bra och kul. 

Eftersom jag inte kommer hinna med att blogga i morgon så får jag skriva en planering för morgondagen nu!

♥ Klassens dag i skolan då vi kommer att kolla på film och käka pizza.
♥ Köpa armband till middagen
♥ Gå till stadshotellet för att fixa i årdning allt innan middagen.
♥ Marre kommer
♥ Duscha,raka benen, smink och allt annat som behöver göras!

♥ Möta upp min kavaljer David Svenhage :)
♥Ta  kort i plantaget, Marre is my fotograf.
♥Gå in på statshotellet
♥Äta middag med alla nior sittande klassvis
♥Stipendier kommer att delas ut
♥Gå upp till överväningen där det sista minglet kommer att äga hus. Musik med mera.
♥Gå till studenten Jonnah för att fira henne.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0