klassresa

Hej! Blir bara ett inlägg idag, ska snart lägga mig, ska upp 06:30 i morgon!
I morgon drar klassen till Örebro och kommer att stanna där i tre dagar. Det blir kul. 
För att inte tappa lösare ska jag förblogga så att det publiseras de dagar jag är borta!

Så vad har jag sysslat med idag? Jo, jag försov mig till skolan, bra Emma, not.
Efter skolan så tränade vi inför avslutningsshowen som vanligt, det var najs.
När jag kom hem så hade mina bikinisar kommit, tack mommy. Jag åt osv.
Kollade på min lillasysters teateruppvisning i skolan. Hon sjöng lite solo, det var bra!
Åkte hem till pappa. Packade inför morgondagen, städade även rummet.
åkte ner till stan lämnade lite kläder hos en kompis, pappa handlade.
That´s about it.

Nu ska jag ta och släpa mig till sängs!

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0