avslutningsshow

Det var som sagt avlutningsshow tidigare idag.
Första showen var nästan katastrof. Belysningen funkade inte, musiken funkade inte, ingen hade riktigt koll på vad man skulle göra, och allt beror nog på att vi inte gått igenom allt tillsammans innan.
Andra showen gick superbra. Alla bjöd på sig själva till 1000% och hade roligt!
Vill dock intyga att fjortisutväcklingen inte var riktad mot vissa personer, haha. 

A*teens (vi bjuder på bilderna)
Lisa & Anders, Jag & Joppe

Lisa & Jag

Lisa, Jag, Anders & Joppe

Denna bilden ger mig skratt-attack L,E,A&J


188 188-reklam. Jag & Anders


Vengaboys Lisa & Matilda


Systrarna Graaf Svenhage & Andrea


Malin Dhalin as Lena PH



Alla

Esmeralda & Matilda

Joppe & Malin

Markolio.Anneli, Malin, Retamales & Wennersten

Anders balett

Spicegirls. Svenhage,Anneli,Andrea,Lisa & Wennersten

A,A,L,W&S


That´s it!
(Kristins bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0