21

Hej! Nu har jag inte bloggat på ett par dagar eftersom jag inte haft tid eller ork. Men bättre sent än aldrig att skriva om midsommar, ellerhur?

Började dagen med att Jag, Nina, Elin och Francisca gick och  plockade blommor på Nygård till våra midsommarkransar.  
(mobil bilder)




När vi kom hem så började det regna, inte så lite heller

Kolla va stora vattendroppar, hahaha

Men kransarna gjorde vi ändå. Lillasyster

Jag och Francisca

Klockan 18.00 gick vi till min morbror Bosse för midsommarfirande där favorit Emil väntade, gullunge!

Bosse hade köpt ett parytält som upskattades i regnet.


Efter maten gick jag Frida och Malin hem till mig och förfestade.
Sedan hämtade vi upp gbg-Marcus och fortsatte vi till min kompis Marcus G på fest där jag träffade bengsfors-borna Anna och Rebecca som alltid är lika kul!
Vi stannade där i ett par timmar där vi sjöng och busade, det var najs!

Whot´s going on?


Mer än dessa bilder får inte se.

Kvällen slutade med att Frida och Malin gick hem och jag gick till Hedlund.
Det var trots allt en bra midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0