Under 2008

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget nyårslöfte.


Vilka länder besökte du?
Sverige

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Bättre sommar
 

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
Blousen

Vad var din största framgång 2008?
Jag har nog utväklas i skolan och nu hhar jag iallafall lite bättre självförtroende än förut, jag har nog utväklats i discodansen (tävlingar)

Största misstaget?
Att jag slutade formationen och att jag klippte lugg i sommras


Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej jag har klarat mig rätt såbra tycker jag (:


Bästa köpet?

Min mobil och min bruna axelbands väska

Vad spenderade du mest pengar på?

Tjejkvällar

 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kissed a girl men katy perry

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog lika

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden mer och skaffat sommar jobb

Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mindre godis

Hur tillbringade du nyår?
Med flickorna


Blev du kär i år?
Nje

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl och Despret housewifes

Bästa boken du läste?
Linas kvällsbok


Största musikaliska upptäckten?

Veronica Maggio 

Något du önskade dig och fick?

Ett psp

Något du önskade dig men inte fick?

Utlansresa


Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Massa saker
 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Pojkvän

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Det jag tyckte om


Vad fick dig att må bra?
 
Dansen, och vännerna

Vem saknade du?
Hemligt


De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Hmm, jag vet inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0