goodbye 2008 & hello 2009

Hej allihopa! Idag vaknade jag med solen i ögonen och kände att det skulle bli en bra dag (: Det ät den 3 januari 2009 och ett nytt år som innebär att det kommer att komma nya problem och förhoppningsvis nya bra saker  också!

Mitt nyår firade jag med mina älskade tjejer, det vill säga: Hanna, Elin, Malin och Marre. Dagen börgade med att jag och Marre bara slöade hela förmidagen och väntadepå den kommande kvällen som vi längtat efter mer än till Julafton. När det börgat bli kväll kom Elin och Malin och så åt vi tre rätters middag som jag och Marre gjort. Till förätt blev det tonfiskröra men bröd som smakade utsökt, till varmrätt blev det potatisgratäng och kyklingfilé, till efterrätt blev det inlagda päron med smäl after8 på (: i morgon ska jag , hanna elin och malin åka till elins stuga och ha den för oss själva, det ska bli så mysigt! Nu kommer liter bilder från dagen innan och från nyår (:


Emma & Hanna
Hanna ärgade håret på mig dagen innan, det blev mkt bra!
hanna och emma

Marre
Denna sötnosen sov hos mig
Marre

 

 

Slut på bilder för den är dagen, men den tog inte slut så fort utan vi han gå på fest hos daniel holmström och firade tolvslaget hos ville ödman med tomtebloss, smällare och kramar!
Tack för idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0