förkyld

Tjabba! Då har man gått och blivit förkyld vilket är mycket trist! Helgen har gått mycket snabbt och jag är less på allt slask! Nu ska jag skriva en kort resume om helgen. Fredagen var jag hed Lina och Hanna och vi åt gacomole och busade, de sov sedan över! Lördags förmiddagen spenderade jag med Marre, Hanna och Lina. Vi gick och kollade på hockey och efter det gick vi hem i blasket till mig föt att kolla på film. Efter ca 30 minuter kom Emil föratt möta marre och han stannade typ till 00.30, medans lina och hanna stack vid 00.00. Söndagen (idag) har jag tillbringat på karlberg för att kolla på tössecuppen och IFK vann ju såklart!
Nu ska jag äta. se yah!
i can still recall  our last summer, i can see it all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0