blä

Heey! Blää säger jag bara, för hela nåstan hela dagen och för min förkylning! Skolan var väl inte som planerat utan ur kass. Eftar skolan va det utväckilgsamtal om inte va så positift eftersom vissa personer ljugit ihop en sak so  jag inte ens var inblandad i! Efter utväcklingsamtalet tog jag mig en tupplur hemma på soffan innan det bar iväg till kristinaberg igen men denna gången för att kolla på marres badmintonträning. När den var klar fick jag vänta en låång stund på att pappi skulle komma  och hämtamig men tiden gick snabbt eftersom jag satt och pratade med oscar höjén som alltid är lika rolig. Så nu har jag suttit här sedan jag kom hem och ´ska gå och lägga mig för jag är as trött! God Natt på er hoppas att du kommer att sova gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0