min lördag

God natt på er! eftersom jag bloggar från mobilen så får jag vara kortfattad. Började dagen med att bara sitta och fritera i soffan med datan i knäet och beställde kläder som Ni ser i inlägget under. Fram emot kvällingen gick jag och Yxan för att möta upp Sara & Fredrika på ica. Köpte juice och drog till Yxans brors lägenhet där vi kollade på "flickan som lekte med elden" (dock en kortare version tyvärr). När filmen vad slut så pratade vi o.s.v innan jag och sara bestämde oss för att käka, så det gjorde vi. Sen tillbka till lägenheten. Vid kvart i två så föjde alla Fredrika hem, där sedan Sara blev hämtad  och vi andra fortsatte snacket. Efter en stund var det dags att gå till sängs för Emma Lindh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0