måndagen den 21

Mamma väckte mig vid 12 som vanligt idag (vill inte att jag slösar bort dagen med att sova :S ). Gick upp, jäste vid datan, badade/duschade och fixade håret innan min älskade Hanney kom på besök. Vi gjorde oss klara innan vi prallade oss ner för att köpa julklappar, de första och de sista för det här året gick till storasysyster Bells och till storebror Christian & sin flickvän Jonnah. Även Hanney slösade pengar på en julklapp idag. Det bler något exklusivt i en svart exklusiv liten genomskinlig säck, som låg en svart exlusiv svart kartong och i sin tur befann sig i en rosa mer exklusiv pappersbag/påse.
När vi var klara drog vi oss vidare till XO, köpte oss varsin god moccachino och satte oss i vårat place, hörnet. Tjejsnackade i ett par timmar kanske innan vi bestämde oss för att vi var klara. Hanna följde mig hem och vi  tog farväl för ett tag (d.v.s två veckor). Hanney ska nämligen till thaimatens land, thailand. THAI    LAND, utan mig, men jag får väll sms-uppdatera Hanney när "big things" händer, och det vet bara vi vad det menas.
Ha det bra i elefandernas land hottie.

När jag väl kom innanför dörren väntade den älgla-söta Tilde på mig. Vi spelade guitar hero 3 och jag fiskade upp några bilder som jag lyckligt visar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0