fredagen den 12

Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på länge. Sara, Yxan och Olivia kom hem till mig och käkade taccos som mamma gjort, mumms! Efter det så hade vi allmänt kul nere i men basement innan vi gick på hockey. Trevligt var det där med, dock synd att åsk är så dåliga men dom har tur att ha Herous rump-tacklingar det gillar vi stark!
När hockeyn va slut så tog vi följe med Peter och Hedlund till coop, hände även roliga saker där haha.
- Nämen, skulle du köpa ris?

Efter coop drog vi hem till mig, vi tjejer altså. Kollade på idol vem som vann och det blev som alla redan vet "i think that i rule the world"-erik. JAG HATAR HONOM! CALLE SKULLE VINNA!!!!!!!!!!!!!!!(om man inte bortser från Mariette då)...
Sen vidare till Yxan för att hämta massa saker. Försökte lära Olivia att prata tydligare buktal men det gick väl som det gick! Haha det va det värsta ja hört! 

När Yxan var klar så tog vi en promenad innan alla fortsatte hem till sig själva.
 

mycket vackra kort på sara, Yxan, jag och Olivia från XO förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0