lördagen den 19


God kväll/Natt. Nu börjar lördagen gå mot sitt slut och jag är utmattad. Även om det inte hänt överdrivet mycket idag så känns det som.. phtja. inte vet jag. Så vad har hänt idag då?
Jag hjälpte först min storasyster Bells att pynta hennes gran med lite grejs som gick sådär. Vi fick lite tekniska problem på mitten men det löste vi med att sätta ännu mer belysning i hennes vackra sneda gran!
Efter ett par timmar så trallade jag mig hemmåt och slappade innan Sara och hennes päron kom hem till mig och mitt päron och plastpäron för att käka mat.
Sen drog jag och S ner till ica för att möta Fredrika på ica. Köpte glass och julmust innan Viktor körde oss hem till Sara. Vi kollade på "mysteriet på greveholm" och mummsade i oss godsaker! Tack föe en mysig kväll tjejer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0